سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات لازم برای راهاندازی باشگاه مشتریان

 

                 امکانات لازم برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان            


 

راه اندازی باشگاه مشتریان به زیرساخت هایی نیاز دارد که بر اساس نوع کسب و کار و نیاز کاربر می تواند متفاوت باشد. اما به صورت کلی امکانات لازم برای راه اندازی باشگاه مشتریان شامل نرم افزار، کارت هایی با طرح اختصاصی و دستگاه پوز یا همان ریدر می باشد. در ادامه کاربرد هر یک از آنها را به صورت مجزا بیان می نماییم.


                        کارت باشگاه مشتریان                                

برای تهیه کارت برای باشگاه مشتریان از کارت پی وی سی استفاده می باشد. مناسبترین نوع این کارت ها کارت‌ مگنت است که با درج اطلاعات روی نوار مغناطیسی آن شخصی سازی می ‌شود. این کارت‌ها مشابه کارت‌های بانکی بوده و با از طریق ریدر یا دستگاه کارتخوان قابل شناسایی هستند.


چاپ کارت باشگاه مشتریان

چاپ کارت شامل المان های گوناگونی می باشد که انتخاب هر یک از آن ها بر اساس نظر مشتری صورت می گیرد و روی قیمت چاپ تاثیر می گذارد. این موارد عبارتند از :


  • طرح کارت
  • تیراژ کارت
  • کدگذاری کارت
  • نوع چاپ(چاپ برجسته - مسطح)



                                        ریدر کارت                                            

از دیگر تجهیزات لازم جهت استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان کارت پرداز دستگاه پوز یا ریدر مگنت است. دستگاه نام برده بابت ثبت تراکنش های اعضای باشگاه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد و باید با نوع کارت سازگار باشد. 


استفاده از چند ریدر

صاحبان مشاغل می توانند بر اساس نیاز خود و تعداد شعبی که دارند به تعداد نامحدود دستگاه کارتخوان مگنت تهیه نمایند.


عملکرد ریدر مگنت

این ریدر از طریق USB به سیستم متصل می گردد و بین کارت و نرم افزار ارتباط برقرار می نماید. هنگامی که مشتریان کارت خود را درون ریدر مگنت می کشند اطلاعات ذخیره شده درون کارت آن ها در قالب یک فایل درون سیستم نمایش داد می شود.

در ادامه تاکید می نماییم در صورتی که قصد راه اندازی باشگاه مشتریان برای مجموعه خود را دارید با ما در تماس باشید.